vem är jag?

hade nästan glömt att berätta vem jag är!
men jag vet inte vart jag ska börja, vad vill ni veta?

jag heter elise, bor i örebro..
ehh.. jag är inget klädesfreak, fast jag gillar kläder, självklart!
jag är inte som vilken tonåring som helst.
jag är inte tjejen som har MASSA vänner omkring mig hela tiden,
jag är mer den tjejen som tycker om att vara ensam.
och nu menar jag inte att jag inte har några vänner, för det har jag.
jag har två som jag tycker om lite extra mycket!

det är bella & erica. oslipade diamanter på riktigt!
tack för att ni finns tjejer.


om jag orkade så skulle jag skriva om alla mina vänner, men det orkar jag inte.
jag sitter heldre hemma med min mamma än att gå ut på fester. mammagris? ja!
jag har stannat hemma mer och mer nu.
varför? jo, det är nämligen så att jag mår dåligt, psykist.
jag har försökt vara den utåtriktade glada tjejen!
och jag har lyckats! i två ord spelade jag en människa jag inte är.
vet ni vad det slutade med?

jo, depression. blev inlagd på bup (som jag skrivit om tidigare).
jag kämpade med att vara glad, och till slut faller det, kaboom!
man kan inte "leka" vara någon annan än sig själv.
det funkar inte i längden!
nu lider jag av panikatacker och ångset! flera gånger om dagen kommer det!
det är därför jag har tagit avstånd från mina vänner, för jag menar hur ska dom reagera när jag får panik?
eller när jag får ångest? skulle aldrig falla mig in att låta dom se det!
nu äter jag antideprisiva mediciner, har även sömnmediciner och medicin mot ångest.
det ska bli bra! det har jag bestämmt! jag tänker inte må piss längre!
ne, aldrig i livet!

NI SOM ORKAR LÄSA ENDA HIT ÄR VÄRDA TUSEN KRAMAR,
DET ÄR BARA LIIIITE TILL!

jag är tjejen ni får följa i min blogg!
om min vardag, hur en vanlig dag ser ut för mig.
kommer även skriva om mer saker, t.ex min pappa,
varför får ni veta snart! ni kommer få vara med om små
utklipp ur min egna personliga dagbok.
jag kommer skriva om mina tankar.
mina åsikter! min mammas och min relation,
hur jag mår, dag för dag.. och mycket mer!

OCH EN SAK VILL JAG ATT NI SKA VETA,

JAG ÄR INTE UTE EFTER SYMPATI ELLER NÅTT.
JAG SKRIVER FÖR ATT JAG MÅR BRA AV DET, FÖR ATT JAG VILL.
NI BEHÖVER INTE SKIRVA KOMMENTARER,
MEN VILL NI SÅ VARSEGOD.
JAG TÄNKER INTE FÖRSÖKA TVINGA NÅGON TILL NÅTT!
DET ÄR ERAT VAL, VILL NI LÄSA, SÅ GÖR DET :)


VÄLKOMNA IN I MIN VÄRLD...


Kommentarer
Postat av: Oscar L

Älskaste elskling :)<3

2009-02-13 @ 20:22:34
Postat av: Vera

Fiin blogg dvs jag älskar den, efter en r'tt kort tid;P



Kram

2009-02-13 @ 21:17:07
URL: http://veraablogg.blogg.se/
Postat av: Vera

Sv, hihi^^nej det var inget ;D

2009-02-14 @ 09:12:57
URL: http://veraablogg.blogg.se/
Postat av: Elin

Du verkar vara en bra tjej:)

2009-02-16 @ 14:11:01
URL: http://elinlinnea.devote.se
Postat av: erica

jag älskar dig det vet dui! <3<3<3<3<3<3<3<3

2009-02-16 @ 20:54:58
Postat av: erica

jag älskar dig det vet dui! <3<3<3<3<3<3<3<3

2009-02-16 @ 20:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0