torsdag

Nu har jag duschat, sovit, vart på willys och nu sitter jag här.

Silvershampot funkade utmärkt! rekomenderar verkligen det!
Tänk på att inte använda det varje gång du duschar, då du riskerar att få grått/lila/blått hår.
Jag vet.

Jag somnade en stund efter att jag torkat håret, och självklart väcker pappa mig.
Han frågar om jag vill följa med till willys.
Helt plötsligt sitter jag i bilen, det äckligaset jag vart med om!
Minns inte att jag gick upp, minns inte vägen till bilen. Bara att han kom in och jag satt i bilen.
Kan det ha med medicinerna att göra? eller var jag bara väldigt trött?

Pratade med oscar när jag var på willys, eller rättare sagt, mumlade.
Haha. Tiggde till mig godis av pappa. Efter två bitar trodde jag att jag skulle spy.

Drack väldigt mycket vatten när jag kom hem.
Ibland kan det verkligen vara såå gott med vatten, man lixom längtar efter det!
Har ni känt så någon gång?
Nu ska jag försöka vara vaken till 21:30 i alla fall.
Tror knappt jag behöver min sömnmedicin inatt. Fast, tar jag inte den lär jag väl vakna 2923428 gånger inatt.

Blir alltid så.


just det!
kul att så många hittat min blogg!
massa fler besökare fick jag idag! dock inte lika många kommentarer, fast det gör inget!
jag skulle bli lika glad om jag bara hade en läsare. Bara jag vet att det är någon som läser.
annars finner jag ingen mening med att skirva.

-elise


Kommentarer
Postat av: sannie

hoppas du har haft en fin dag!

Bevaka min blogg at bloglovin? jag bevakar din då :3

/ Sannie

2009-02-12 @ 20:16:15
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Frida

vad är det för medecin du äter? lr är det sömntabletterna du menar?

2009-02-12 @ 20:28:36
URL: http://fsunnerskog.blogg.se/
Postat av: anna

hoppas du får en trevlig helg =)

2009-02-13 @ 11:36:02
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0