börjar om på nytt!

Hej alla glada och ledsa människor! Som ni kanske märkt har jag tagit bort alla inlägg. Varför? Jo, för jag tyckte jag ville starta om, skriva om mer "intressanta" saker.
Lägga in mer bilder, vara mer aktiv, glömma allt det som ligger bakom och börja om på nytt.
Som många vet var jag inlagd på BUP.
Och sen sa ju massa att jag låg på mentalsjukhus, detta stämmer alltså INTE!
Till BUP kan man komma om man är deprimerad, har anorexia/bulimi, tvångstankar, självmordstankar, svår ticks, har det svårt hemma, jobbigt i skolan, osv.
Ja av massa olika anlendingar! Det är exakt lika vanligt som om någon bryter ett ben!
Då får man hjälp att gipsa det, samma sak på BUP man får komma dit för att "läka" sig själv.
Och jag kan säga som så, att under tiden jag var där kom det en ny varje dag.
Så det är inget ovanligt alls! I början när jag kom dit kunde jag inte acceptera det alls!
Men sen när jag väl skulle åka ville jag inte. Precis som för en annan tjej jag träffade där.
Hon kunde inte heller acceptera det. Men det är bara att gilla läget, det kommer bli bra!
Så har ni själva några "problem" hör av er till BUP! Det är verkligen bäst!
 
-elise


Vill ni veta mer om vad BUP är?
Gå in på
http://www.bup.nu/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0